O nas

Idea jaka zakiełkowała w naszych głowach

w 2010 roku ograniczała cały pomysł do stworzenia sklepu internetowego z raw superfoods. Wtedy był to asortyment iście nowatorski i bardzo niszowy. Nawet teraz, gdy coraz popularniejsze stają się produkty eko, my pozostajemy wierni naszej kategorii – raw eko.

Od samego początku nieprażone i ekologiczne ziarna kakaowca jako kluczowy surowiec w sklepowym asortymencie najbardziej rozpalały naszą wyobraźnię. Stąd był już tylko krok do stworzenia miejsca, w którym mogła nastąpić magiczna przemiana kakaowego ziarna w tabliczkę czekolady. Czekolady, która wytwarzana w temperaturze poniżej 45°C jest w stanie oddać nieskalany prażeniem prawdziwy smak kakao. Wydawało nam się, że to będzie jeden krok. Rzeczywistość pokazała nam, że tych kroków było o wiele więcej, ale przekonaliśmy się też, że warto odbyć tę arcyciekawą, czasem dramatyczną ale bardzo rozwijającą podróż.

Zaczęliśmy we dwóch: Marcin i Karol. Bez żadnego doświadczenia w produkcji spożywczej, ale również bez doświadczenia w produkcji czy nawet prowadzeniu firmy. To tak na dobry początek i ciekawy start. Mieliśmy jednak dwie podstawowe cechy, które zadecydowały o sukcesie – pasję i wytrwałość. Dawna cukiernia o powierzchni 70m2 w Piasecznie była naszym poligonem doświadczalnym. Postawiliśmy w niej samodzielnie bęben drażetkarski i kocioł warzelny.  Wiara w to, że idealny smak czekolady osiągniemy jedynie z surowca uprawianego w sposób ekologiczny i niepoddanego obróbce termicznej utwierdziło nas , że odrzuceniem wszelkich kompromisów będzie jedynie produkt RAW. I trwamy w tym przekonaniu do dziś.

Kolejne pięć lat pokazało jak długa droga wtedy czekała na nas i jak wiele wysiłku będzie potrzeba by pozyskać akceptację naszych klientów. W 2014 wspierani przez rodzinę i przyjaciół, byliśmy gotowi do przeprowadzki do większej hali. Wyremontowaliśmy i wynajęliśmy nowe pomieszczenia produkcyjne, gdzie z zespołem powiększonym do prawie 20 osób doskonalimy i rozwijamy produkcję tego co stało się naszą czekoladową pasją.

Jak stworzyć markę, która będzie doceniana na całym świecie? Naszych tajników produkcyjnych strzeżemy bardzo dokładnie, ale tym przepisem możemy się z Wami podzielić. Pasja, wiara w sukces, wytrwałość (która oznaczała czasem setki prób) oraz odrobina szczęścia pozwoliły nam zadowolić smakoszy czekolady w kilkunastu krajach.